A SUPERSERVIS creiem fermament en la importància de fomentar un entorn segur, ètic, d'igualtat i confiança
per a tots els nostres empleats, clients i socis en general.
Per aquesta raó, hem implementat un sòlid Canal Ètic que permet a qualsevol persona reportar possibles conductes
indegudes o violacions ètiques que hagi detectat a la nostra organització. Un canal on es pot comunicar qualsevol
possible incompliment o irregularitat a l'organització, tal com es descriu a la Llei 2/2023, de 20 de febrer,
reguladora de la protecció de les persones que informen sobre infraccions normatives.
Pots informar a través del Canal d’alertes dels fets que consideris puguin suposar un incompliment
de la normativa legal, del Codi Ètic o de qualsevol normativa interna vigent, com ara:
Situacions d’assetjament
Situacions d’abús sexual
Sospita d’abús sexual
Conductes sexuals inadequades
Situacions de maltractament
Situacions de desigualtats
Conductes contràries a la protecció de dades
Conductes contràries als drets humans
Conductes relatives a la seguretat, salut i higiene a la feina
Altres possibles infraccions penals o administratives greus o molt greus
Prem el botó “Fes un click” i tot seguit introdueix el codi SUPERS.
Selecciona el botó del canal al que vulguis enviar la comunicació.
Escriu el teu missatge o fes una nota de veu, sent el més específic possible. Pots adjuntar imatges i documentació.
Identifica't o selecciona l'opció d'anonimat. En qualsevol dels casos, has d'acceptar la Política de Privacitat.
Un cop hagis efectuat aquests passos, apareixerà en pantalla un missatge com acusament de rebut del teu click.
La comunicació per al seguiment del click es realitzarà mitjançant un xat segur (podràs accedir-hi des del botó de xat de la pantalla inicial de l'app) fins al tancament del mateix.
Prem el botó “Fes un click” i introdueix el codi SUPERS.
Selecciona el botó del canal al que vulguis enviar la comunicació.
Escriu el teu missatge o fes una nota de veu, sent el més específic possible. Pots adjuntar imatges i documentació.
Identifica't o selecciona l'opció d'anonimat. En qualsevol dels casos, has d'acceptar la Política de Privacitat.
Junt amb l’acusament de rebut, apareixerà en pantalla un Identificador i un PIN únics pel click enviat, que hauràs de desar a banda per seguretat, per a mantenir més endavant la comunicació, mitjançant un xat segur, sobre l'estat del teu click.
Cada vegada que vulguis saber si tens un nou missatge al xat, o bé vulguis aportar més informació, hauràs d’anar a l’enllaç d’inici https://canalco-resol.com, prémer el botó “Accedeix a un click anterior” i introduir el codi SUPERS així com l’Identificador i el PIN que havies desat.