🔒 Canal Ètic · SUPERSERVIS

Canal Ètic

A SUPERSERVIS creiem fermament en la importància de fomentar un entorn segur, ètic, d'igualtat i confiança per a tots els nostres empleats, clients i socis en general.

Per aquesta raó, hem implementat un sòlid Canal Ètic que permet a qualsevol persona reportar possibles conductes indegudes o violacions ètiques que hagi detectat a la nostra organització. Un canal on es pot comunicar qualsevol possible incompliment o irregularitat a l'organització, tal com es descriu a la Llei 2/2023, de 20 de febrer, reguladora de la protecció de les persones que informen sobre infraccions normatives.

SUPERSERVIS logo

Quins fets es poden comunicar?

Pots informar a través del Canal d’alertes dels fets que consideris puguin suposar un incompliment de la normativa legal, del Codi Ètic o de qualsevol normativa interna vigent, com ara:

  • Situacions d’assetjament
  • Situacions d’abús sexual
  • Sospita d’abús sexual
  • Conductes sexuals inadequades
  • Situacions de maltractament
  • Situacions de desigualtats
  • Conductes contràries a la protecció de dades
  • Conductes contràries als drets humans
  • Conductes relatives a la seguretat, salut i higiene a la feina
  • Altres possibles infraccions penals o administratives greus o molt greus

Com enviar una comunicació?

Hi ha 2 opcions.

Mitjançant l’app co-resol

  • Descarrega't l'app co-resol (Google Play) o co-resol (App Store), acceptant les notificacions. És gratuïta.
  • Prem el botó “Fes un click” i tot seguit introdueix el codi SUPERS.
  • Selecciona el botó del canal al que vulguis enviar la comunicació.
  • Escriu el teu missatge o fes una nota de veu, sent el més específic possible. Pots adjuntar imatges i documentació.
  • Identifica't o selecciona l'opció d'anonimat. En qualsevol dels casos, has d'acceptar la Política de Privacitat.
  • Un cop hagis efectuat aquests passos, apareixerà en pantalla un missatge com acusament de rebut del teu click.
  • La comunicació per al seguiment del click es realitzarà mitjançant un xat segur (podràs accedir-hi des del botó de xat de la pantalla inicial de l'app) fins al tancament del mateix.

Mitjançant una pàgina web

Pots accedir-hi a través d'aquest enllaç:

https://canalco-resol.com

  • Prem el botó “Fes un click” i introdueix el codi SUPERS.
  • Selecciona el botó del canal al que vulguis enviar la comunicació.
  • Escriu el teu missatge o fes una nota de veu, sent el més específic possible. Pots adjuntar imatges i documentació.
  • Identifica't o selecciona l'opció d'anonimat. En qualsevol dels casos, has d'acceptar la Política de Privacitat.
  • Junt amb l’acusament de rebut, apareixerà en pantalla un Identificador i un PIN únics pel click enviat, que hauràs de desar a banda per seguretat, per a mantenir més endavant la comunicació, mitjançant un xat segur, sobre l'estat del teu click.
  • Cada vegada que vulguis saber si tens un nou missatge al xat, o bé vulguis aportar més informació, hauràs d’anar a l’enllaç d’inici https://canalco-resol.com, prémer el botó “Accedeix a un click anterior” i introduir el codi SUPERS així com l’Identificador i el PIN que havies desat.